نمایندگی رسمی اچ پی در تهران
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

HP یک شرکت بزرگ سازنده محصولات و خدمات الکترونیکی است که در سال 1939 توسط بین هیولت و دیوی پاکارد بنیان گذاری شد. محصولاتی که این کمپانی به صورت تخصصی بر روی آنها فعالیت دارد عبارتند از: دستگاه کپی، سرور و شبکه، دستگاه فکس، چاپگر، رایانه های قابل حمل، تلفن های همراه هوشمند، اسکنر، لوح های رایانه (تبلت) و نرم افزارهای مدیریت شبکه.

نمایندگی رسمی اچ پی در تهران

نمایندگی اچ پی به این معناست که نماینده محترم دارای مجوز رسمی برای ارائه محصولات و خدمات از طرف HP به مشتریان خود می باشد. لازم به ذکر است که فروشگاه اینترنتی (ebpnovin.com) به عنوان نمایندگی رسمی اچ پی در تهران در زمینه ماشین های اداری و قطعات کامپیوتر است. در ادامه به شرح محصولاتی که از کمپانی اچ پی توسط ایده برتر به فروش می رسد می پردازیم.

ماشین های اداری اچ پی یکی از محصولات پرکاربرد و ضروری است که در حوزه های مختلفی مانند سازمان ها و ادارات کوچک، مدارس، فروشگاه ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. ماشینهای اداری اچ پی عبارتند از: پرینتر، پرینتر سوزنی، اسکنر، دستگاه فکس و دستگاه فتوکپی هستند.

نمایندگی رسمی اچ پی در تهران

پرینتر اچ پی hp

پرینتر اچ پی یکی از پرینترهای محبوب و پرفروش ترین پرینترها از بین برندهای مختلف در ایران می باشد. چاپگرهای hp شامل پرینترهای تک کاره اچ پی، پرینترهای چندکاره اچ پی، پرینترهای لیزری اچ پی و پرینترهای جوهرافشان اچ پی هستند که هر کدام از این پرینترها برای کاربرد و کارایی مختلفی ساخته و طراحی شده اند.

اسکنر اچ پی hp

اسکنر اچ پی وسیله ای است که برای اسکن اسناد و مدارک و اطلاعات متنی و تصویری از طریق کامپیوتر یا لپ تاپ استفاده می شود. انواع اسکنرها ازجمله اسکنر دستی، اسکنر مسطح و اسکنر فیدردار موجود می باشند.

دستگاه فکس اچ پی hp

دستگاه فکس اچ پی وسیله ای است برای ارسال و دریافت نامه های اداری و اسناد و متون نوشته کاغذی است که به وسیله ی خط تلفن از مکانی به مکان دیگر می توانید اطلاعات را دریافت و ارسال کنید. دستگاه های فکس hp به چند دسته تقسیم می شوند از جمله فکس لیزری اچ پی، فکس کاربنی اچ پی و فکس حرارتی اچ پی.

پرینتر سوزنی اچ پی hp

پرینترهای سوزنی اچ پی از اجزای مختلفی تشکیل شده اند عبارتند از: هد دستگاه که بین 8 تا 24 پین متغیر می باشد، سوزن، شابلون، پین ها، بورد، دماغه اصلی هد و فنر. پرینتر سوزنی HP یا نقطه ماتریسی در دو نوع ماتریس و خطی وجود دارد.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت





:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 2 اسفند 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی